0
در مورد اسکناس پرفیکس
با سلام خدمت اساتید محترم و دوستان عزیز.برای من یک سوالی پیش اومده که به غیر از پرفیکس ۱،آیا پرفیکس های ۲،۳،۴ و... وجود داره یا فقط همان پرفیکس ۱ فقط وجود داره.و اگر لطف بفرمایید راهنمایی کنید که این اسکناسهای ۲۰ ریالی پهلوی پرفیکس به حساب میاد یا نه و از نظر قیمت ارزش بیشتری دارد یا خیر؟
با تشکر از تمام شما بزگواران.