2
نحوه ی نام گذاری سکه
سلام وقتتون بخیر باشه
شاید سوالی که می پرسم تا حدی خارج از سوالات عرف باشه ولی کلا میخواستم بدونم عرف مجوعه داران در مورد نام گذاری سکه های آلبومشون چگونه است؟
ایا قوانین نام گذاری خاصی هست؟
آیا از برچسب استفاده میشه؟
ممنون میشم اساتید تجربه ی شخصیشونو در این باره بفرمایند
پ.ن : منظورم از نام گذاری اسمه که روی کاور سکه می نویسند
ت سلام من به شخصه همچین کاری رو نکردم. 1 ماه پیش