0
سکه ۱۰ ریالی ۱۳۶۳
میخواستم اساتید و دوستان گرامی نظرشون را راجع به ۱۰ ریالی ۱۳۶۳ بفرمایند که پشت بسته یا پشت باز این سکه کدامیک کمیابتر و ارزشمندتر هست؟