دوره سکه قدیمی
ج سکه ایلمایی هستش از کامانسکیرس با شکل پادشاه و پشت سکه شکل لنگر و ماه و ستاره ولی تا کامانسکیریس چهارم داشته این دودمان اما پنجمی اطلاعاتی راجب بهش نخوندم جایی 1 ماه پیش
ج ب نظرم سکه کامانسکیرس سوم باشه چون ضرب سکه دو طرفه هستش ینی رخ در دو سمت سکه ،اغلب این اسم هم نام خود پادشاهان نیست از لحاظ معنایی،و نقش لنگر علامت دودمان سلوکی هستش و نقش ایزدان در شهر شوش هم همچین علامتی دارن،و ضرب سکه تا حدود نیم قرن متوقف شده سکه دوره 1 ماه پیش

لیست جدید محصولات - 1 تیر 1405
مزایده آنلاین ایران آنتیک - شماره 191
لیست جدید محصولات - 25 خرداد 1405
مزایده آنلاین ایران آنتیک - شماره 190
لیست جدید محصولات - 18 خرداد 1405
رفع مشکل ورود به حساب کاربری با شماره موبایل
