0
اصالت سکه یاد بود
سلام به تمامی صاحب نظران ،این دو مدال یاد بود را هر چی گشتم در ایران انتیک پیدا نکردم ،ایا اصالت دارهد؟و مال چه دوره ای هست ممنون از جوابتون