5
سکه 2 قران احمد شاه
سلام دوستان و اساتید لطفا نظرتون رو درباره سکه دوقران احمد شاه زیر بگید، آیا نظرتون مبنی بر اصالتشه؟ چه ارزشی خواهد داشت
ت استاد ذوالقرنین چرا سمت رو سکه فونت و نوشته هاش به این صورت هستش؟ 3 ماه پیش
م سکه فوق بااینه فرسوده شده باید وزن کم کرده باشه هنوز هم وزنش بیشتر از دوقرانی ها موجود است 3 ماه پیش
م وزن سکه با سکه اصل یکی هست، حالا چرا تقلبی زده اند کمی مشکوک هست، چون موازنه عناصر نوع و درصد عناصر برای رسیدن به وزن سکه با ابعاد مشابه بسیار سخت و محاسباتی هست 3 ماه پیش
م جناب تازه کار عرض سلام و ادب، ضمن عرض معذرت، گویا رسم الخط تقلبی است، متاسفانه بخاطر کیفیت خیلی پایین و فراوانی سکه دقیق چک نکردم، اما وزن مطابق هست و ارزش در حد فلز هست. 3 ماه پیش