0
قیمت سکه پهلوی
من 4 تا سکه ده ریالی
4 تا 20 ریالی دارم
قیمتش حدودا چند هرکدوم
چطور و با چه شماره ای تماس بگیرم
عرض ادب سکه های دوره پهلوی هست میخوام بفروشم از اصالت و قیمتش میخوام مطلعشم