0
قیمت سکه های جمهوری
باسلام اساتید عزیز بعضی از دوستان گفتن سکه های قدیمی خودمون بعضآ قیمتی هستن میشه لطف کنید بفرمایید کدوم یک از اینها منظوره ...یا اصلآ واقعیت داره اگه درسته میشه بفرمایید دلیلش رو؟