0
اصالت سکه ایلخانی
سلام میخواستم بدونم سکه من اصالت داره ؟
برای نگهداری در کلکسیون مناسبه یا به درد نمیخوره ؟ برای چه دوره ای هست ؟
ا جناب ذوالقرنین و باقی اساتید ، میشه توضیحات بیشتری راجب به سکه رو عرض بفرمایند 1 سال پیش
پ سکه شما اصیل است.مربوط به ابوسعید ایلخانی 1 سال پیش
ا نوع سکه شش درهمیه ؟ 1 سال پیش
ا از پاسخ های اساتید گرامی از جمله جناب باقرزاده تشکر میکنم 1 سال پیش
ج سلام بعداز ابوسعید دوپادشاه دیگر حکمرانی کردن در دوره ایلخانی ارپاگو و موسی 2 ماه پیش
ج سکه فک کنم یا ضرب تبریز باشه در سال ۷۲۲ هجری ، 2 ماه پیش
ج و یا ضرب ضرابخانه بنام بایبرد در سال ۷۲۰ هجری باشه 2 ماه پیش