3
قیمت ۵۰دیناری ۱۳۱۵
سلام دوستان بزرگوار
درمورد قیمت این ۵۰ دیناری ۱۳۱۵ ممنون میشم اظهار نظر بفرمایید.
از از سکه داخل کاور گرفته شده که خط و خطوط مربوط به کاور و انعکاس نور میباشد
سلام دوستان،کیفیت با کمترین ارفاق و در نظرگرفتن اینکه درون کاور عکسبرداری شده میشه AU58 درنظر گرفت.ولی کیفیتش برای اینکه خودم میتونم در دست بگیرم و از نزدیک ببینم این کیفیت مناسب هستش.
خودم خیلی بیشتر از این قیمتهای اعلام شده دوستان پول بابتش دادم و خواستم نظرات دوستان رو هم بدونم.
این قیمت یک میلیون تومن دیگه بی انصافی هستش.لطفا در مورد سکه های نایاب اگر اطلاعاتی در مورد قیمت نداریم عنوان نکنیم.شاید کسی از دوستان این قصد رو داشته باشه که از مطرح کردن پرسشی خواستار فروش سکه خودش باشه و خریدار با دیدن این کارشناسی قیمت اشتباهی از خرید منصرف بشه و به نظرم اگر مطمئن نیستیم اظهار نظر نفرماییم.که باعث ضرر و زیان کسی نشویم..
خیلی از خریداران حتما کارشناس سکه نیستند که وارد خرید میشوند و از این نظرات استفاده میکنند،چون به نظرشون اینجا نظرات کارشناسی هستش و حتما درست اعلام میشه.متاسفانه
توضیحات باقیمانده اظهار نظر در مورد قیمت ۵۰دیناری ۱۳۱۵
سلام مجدد خدمت دوستان و کارشناسان بزرگوار.
قرار نیست از اظهار نظرکردن من یا کسی از دوستان در مورد قیمت و یا موضوعی دیگر ،کسی ناراحت بشه یا جبهه گیری کنیم.از روی همین تصاویر ارسالی ۵۰دیناری که در دو موقعیت با نور مختلف تصویربرداری شده بود به نظرم خیلی سخت و دشوار نبود تشخیص کیفیت AU سکه مورد بحث،چون از روی صورت شیر و کیفیت تاج و ... میشه تشخیص داد که EF کجا و AU کجا.پس استفاده کردن من از کلمه بی انصافی به هیچ وجه بی احترامی به نظر کسی نبوده و هیچ وقت همچین قصدی رو نداشتم که به دوستان برخورده.چون بعضی از روی دانش و دید و عقیده خودشون اظهار نظر میکنند و قرار نیست درست باشه.من عنوان کردم که قیمت ۱میلیون در مورد این سکه بی انصافی هست در حق این سکه.کسیکه کارشناسی میکنه از روی تصاویر میتونه تشخیص کیفیت رو به راحتی بده و چنان سخت و مشکل نیست.در ضمن سکه های کمیاب و نایاب در کیفیتهای بالا هم به سختی میشه پیدا کرد.بنده این سکه رو ۴تومن خریداری کردم و عکس رو هم قبل از خرید گرفته بودم و از همون تصویر برای بحث استفاده کردم.کیفیت سکه AU58 از دید خودم هستش و فقط روی تاج فرسایش اندکی دیده میشه.
با قیمتها و کیفیتهای سکه های ۵۰دیناری موجود سایت میشه حداقل قیمت منصفانه رو اعلام کرد. از مطرح کردن سوالات خودم علاوه بر دانستن ارزش مادی از دید سایر دوستان،این بحث به اشتراک گذاشتن سکه های نایاب و کمیاب رو نیز دارم نه به چالش کشیدن اطلاعات و دانش کسی.
این سکه ها قطعا با گذشت زمان قیمتهای بیشتری خواهند گرفت و در زمان مناسبتری دوباره این سکه رو دارد بحث خواهم کرد البته با تصاویر بیشتر و بهتر.
خلاصه کلام اینکه اگر در این چالش اظهار نظر قیمت کسی از دست بنده حقیر دلخوری داره عذرخواهی میکنم ،این رو هم عنوان کنم که هیچ زمان به خودم اجازه بی احترامی کردن به عقیده و نظر کسی رو نه دادم و نه خواهم داد.
عقیده ام این هستش که در اظهار نظراتمون حداقل انصاف و نزدیک به نظرات کارشناسان خبره رو داشته باشیم که کسی از این بحثها ضرر مادی نداشته باشه،
این سکه حداقل ۷تومن قیمت واقعیش خواهد بود.
ممنون از اینکه در چالشهای اظهار نظر بنده در مورد سکه ها شرکت میکنید.
روز و روزگار بر شما خوش و خرم