لطفا منتظر بمانید...
تبلیغات

انتشار کتاب مرجع سکه های المپیک از سال 1952 تا 2016 در آلمان

olympic coins book front cover

باتن‌برگ (Battenburg) ناشر کتاب جدیدی است که لیست سکه های ضرب شده برای بازی های المپیک را منتشر کرده. این کتاب با معرفی سکه ضرب شده برای بازی های تابستانی هلسینکی 1952 فنلاند آغاز و با معرفی سکه های ضرب شده برای بازی تابستانی 2016 به میزبانی Rio de Janeiro برزیل به پایان می رسد. کتاب حاضر به دو زبان انگلیسی و آلمانی نگارش شده که در اوایل سال جاری میلادی در طول برگزاری نمایشگاه جهانی پول در برلین رونمایی گردیده است.

نویسنده کتاب دکتر آلبرت بک (Dr. Albert Beck)، رئیس افتخاری نمایشگاه جهانی پول و متخصص در زمینه ضرب سکه المپیک است. او همچنین به عنوان یک مشاور در متن بسیاری از برنامه های ضرب سکه خدمت کرده است. دکتر بک در این کتاب به روایت چگونگی ضرب سکه ها و همچنین مشخصات دقیق ، تصاویر رنگی و ارزش فعلی هر سکه را درج کرده است. سکه های یادبود درج شده در این کتاب - کاتالوگ ، شامل هر دو فصل بازیهای تابستانی و زمستانی المپیک می شود.

در این کتاب اطلاعات پس زمینه و همچنین برخی از آمار و اطلاعات مفید در مورد تیم های شرکت کننده نظیر تاریخ باز و بسته شدن هر دوره المپیک ، تعداد ورزشکاران، تعداد ورزش ها و کلیه مسابقات نیز گردآوری شده است. برای کسانی که علاقه مند به لوگوهای رسمی و نشان های بازی های مختلف المپیک هستند، می توانند آنها را بالای هر صفحه مربوط به دوره های مختلف مشاهده کنند.

اگر چه دوران مدرن و نوین بازی های المپیک، نخست در سال 1896 در یونان - کشور مبدا المپیک - آغاز شد، اما اولین سکه یادبود المپیک سال 1951 یکسال قبل از شروع بازی های هلسینکی در فنلاند به ضرب رسید. اولین سری از سکه های یادبود المپیک نیز توسط آلمان غربی ضرب شد که بازی ها سال 1972 در مونیخ برگزار شد.

در مجموع، کتاب حاضر 27 دوره تابستانی و زمستانی، از سکه های یادبود المپیک که تا به حال ضرب شده است را پوشش می دهد. نویسنده همینطور یک بخش جداگانه برای یادبود جشن صدمین سالگرد جنبش مدرن المپیک، نیز در نظر گرفته است.

سکه های ضرب شده برای پارالمپیک و برنامه های کلی کشورهایی که این سکه ها را ضرب کرده اند نیز به عنوان بخشی از کتاب گردآوری شده است. و همچنین یادداشت های شخصی نویسنده در مورد پروژه های ضرب سکه های مختلفی که خود به عنوان یک مشاور در آنها حضور یافته و تصاویر او با مقامات کمیته بین المللی المپیک ، بخش انتهایی کتاب «سکه های المپیک ، هلسینکی 1952 - ریو 2016» می باشد.

 

مشخصات کتاب

  • عنوان کتاب: سکه های المپیک، هلسینکی 1952 - ریو 2016
  • نویسنده: دکتر آلبرت بک
  • ناشر: Battenburg GmbH
  • قطع : گالینگو
  • تعداد صفحات: 192 صفحه تمام رنگی
  • کیفیت تصاویر سکه ها: رنگی کامل به مقیاس 100٪
  • انتشار: ISBN 978-3-86646-127-7 © 2016

 

اسکن تصاویر صفحات کتاب

olympic coins book page 9

olympic coin book page 20

olympic coin book page 26


ترجمه شده توسط «صادق پورکاظمی» در سایت سکه ها «www.sekeha.com»

منبع: coinupdate

نویسنده
تاریخ ارسال
بازدید 2030
/15082016-انتشار-کتاب-مرجع-سکه-های-المپیک-از-سال-1952-تا-2016-در-آلمان.html
logo
سکه ها

انتشار کتاب مرجع سکه های المپیک از سال 1952 تا 2016 در آلمان

انتشار کتاب مرجع سکه های المپیک از سال 1952 تا 2016 در آلمان282400
باتن‌برگ (Battenburg) ناشر کتاب جدیدی است که لیست سکه های ضرب شده برای بازی های المپیک را منتشر کرده. این...

دیدگاه ها

نقد یا نظری ثبت نشده است، شما اولین باشید

ارسال جدید

روشی برای تشخیص کاربران انسانی از ماشین‌های خودکار.
اعداد در تصویر با صفحه کلید انگلیسی (EN) وارد شود

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید، نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مقاله یا مطلب بالا ارسال کنید.