لطفا منتظر بمانید...
تبلیغات

هشدار ؛ مراقب باشید

به اطلاع علاقمندان می رساند؛

چندی است فعالیت های مشکوکی با استفاده از جعل نام «سکه ها» توسط افراد مجهول الهویه و ناشناس دیده شده و در حال رخ دادن است.

پیش از هر چیز ، با تاکید بر اینکه پایگاه سکه ها به نشانی www.sekeha.com هیچگونه فعالیت فروشگاهی و فروش سکه و کالاهای دیگر چه از سایت سکه ها و چه از شبکه های اجتماعی ، ایمیلی و موبایلی ندارد ، اعلام می داریم:

دیده شده افرادی با ایجاد ایمیل تقلبی با استفاده از جعل نشانی ایمیل «order@sekeha.com» یا نظایر آن سعی در دریافت اطلاعات شخصی و بانکی افراد با عناوین مختلف مانند فروش سکه ، سکه باستانی ، زیرخاکی ، بیت کوین ، دانلود کتاب باستانشناسی ارزان و... به زبان فارسی و انگلیسی هستند. علاقمندانی که چنین ایمیل هایی دریافت می کنند مطلع باشند و بداند از سمت وبسایت سکه ها نبوده و نمی باشد.

همچنین دیده شده با استفاده از نام «سکه ها / sekeha» و معرفی خود به عنوان مدیریت یا عوامل سایت سکه ها ، در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام در حال فروش کالاهای غیرواقعی هستند. توصیه ما به علاقمندان جهت جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری احتمالی، عدم اطمینان و خرید از اینگونه پیج ها و کانال ها است.

تنها راه خرید سکه از ما ، مراجعه به وبسایت ایران آنتیک می باشد.

https://iranantiq.com

 

باسپاس

سید مهدی موسوی

www.sekeha.com

نویسنده
تاریخ ارسال
بازدید 4794
/07102019-هشدار-مراقب-باشید.html
logo
سکه ها

هشدار ؛ مراقب باشید

هشدار ؛ مراقب باشید800800
به اطلاع علاقمندان می رساند؛ چندی است فعالیت های مشکوکی با استفاده از جعل نام « سکه ها » توسط...

دیدگاه ها

*****
سلام. سوالی داشتم لطفا پاسخ بدید.میخاستم بدونم کدوم سکه های خارجی تقلبیشون ضرب شده و با واقعی چقدر تفاوت دارن؟ من سکه های نقره خارجی تعدادی خریدم در اینکه نقره هستن هیچ شکی نیست چون نقره خصوصیاتی داره که براحتی میشه تشخیص داد و حتی ابکاری رو هم میشه تشخیص داد اما در مورد اصل بودن یا ضرب دوم بودنش بشدت دل چرکین شدم تا حدی که علاقمو به جمع اوری سکه های با قیمت متوسط از دست دادم.لطفا اگر میدونید بگید چه سکه هایی چه ایرانی چه خارجی ضرب دومشون دیده شده
*****
با سلام و درود
شما در سایت ایسام فعالیت میکنید؟
یک کاربر با نام کاربری sekeha در ایسام درحال فعالیت است خیلی قیمت ها پایین هستند من چند بار سکه خریدم ولی انگار تقلبی هستند چون خیلی ضرب صاف دارند مثل کاغذ هستن اصلا شبیه اصل نیست من فکر میکردم شما هستید به اعتبار شما خریدم ولی...
چند بار هم گوشزد کردم ولی همش میگفتن خیالم راحت باشه سکه ها اصلن مثلا صد دینار ناصرالدین شاه به قیمت 15000تومن درحال فروش بود من که دیگه از اون کاربر خرید نمیکنم.
لطفا پاسخ بدهید

پاسخ:
خیر، ما هیچگونه فعالیتی در سایت ایسام یا سایت های مشابه نداریم. همچنین همانطور که در متن بالا توضیح داده ایم سایت سکه ها هیچگونه فعالیت فروشگاهی چه در خود سایت سکه ها و چه در دیگر سایت ها و شبکه ها ندارد. این هشدار نیز به همین دلیل داده شده است.
جهت خرید با اطمینان به سایت ایران آنتیک مراجعه بفرمائید.
ایران آنتیک
*****
با عرض سلام و خسته نباشید . سوالم در باره چاپ کتاب سکه از دوره پهلوی تا این زمان حاضر . که ایا کتابی در این زمینه چه از نظر ضرب و هم قیمت چاپ شده ؟ با تشکر .
*****
سلام تعدادی سکه برای ارزشیابی دارم امکانش هست؟
*****
سلام تعدادقابل توجهی سکه ایرانی ودیگر کشورها 5

راجمع آوری نموده ام درحال حاضر دنبال خریدار منصف هستم لطفا بنده را راهنمایی نمایید .
*****
سلام خرید و فروش سکه وقیمت آنها چگونه است
*****
باسلام
آیا خرید سکه از ایران آنتیک به صورت حضوری هم انکان پذیر هست یا خیر؟
سپاس

ارسال جدید

روشی برای تشخیص کاربران انسانی از ماشین‌های خودکار.
اعداد در تصویر با صفحه کلید انگلیسی (EN) وارد شود

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید، نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مقاله یا مطلب بالا ارسال کنید.