لطفا منتظر بمانید...
تبلیغات

دستگیری چوپان دروغگو ؛ کشف 612 سکه چکشی تقلبی!

دستگیری چوپان دروغگو ؛ کشف 613 سکه چکشی تقلبی!

فرمانده انتظامی شهرستان «نجف آباد» از دستگیری دو کلاهبردار که با ارسال پیامک اغفال کننده و فروش سکه های تقلبی از شهروندان کلاهبرداری می کردند خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ «علی جعفری نژاد» فرمانده انتظامی شهرستان «نجف آباد» گفت: پس از دریافت شکایتی با موضوع کلاهبرداری به روش فروش سکه های تقلبی از طریق ارسال پیامک اغفال کننده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با بررسی موضوع مشخص شد افرادی کلاهبردار با این مضمون که «من چوپانی هستم مقداری سکه زیرخاکی پیدا کرده ام نذر کرده ام شماره شما در آمده اینها رزق و روزی زن و بچه های من و شماست» شهروندان را فریب می دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این افراد کلاهبردار برای انجام اقدامات مجرمانه و فروش سکه های تقلبی تحت عنوان سکه های زیرخاکی و اصلی، قرارهایی را با مالباختگان گذاشته و پس از دریافت وجوه کلان و تحویل دادن سکه های تقلبی به مالباختگان از محل متواری می شدند.

سرهنگ جعفری نژاد گفت: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند دو فرد کلاهبردار را که افرادی غیر بومی بودند شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به کشف 612 عدد سکه تقلبی از مخفیگاه این افراد گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان تاکید کرد: خرید و فروش اشیای عتیقه جرم است و به شهروندان توصیه می کنیم فریب افراد شیادی که اقدام به فروش اینگونه اجناس می کنند نخورده و در صورت تماس چنین افرادی با آنها سریعاً موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

 

منبع: ایسکانیوز

نویسنده
تاریخ ارسال
بازدید 2009
/04012016-دستگیری-چوپان-دروغگو--کشف-612-سکه-چکشی-تقلبی.html
logo
سکه ها

دستگیری چوپان دروغگو ؛ کشف 612 سکه چکشی تقلبی!

دستگیری چوپان دروغگو ؛ کشف 612 سکه چکشی تقلبی!600400
فرمانده انتظامی شهرستان «نجف آباد» از دستگیری دو کلاهبردار که با ارسال پیامک اغفال کننده و فروش...

دیدگاه ها

*****
سلام و ممنون از سایت خوب سکه ها در اطلاع رسانی سریع و مفید ، در ضمن به اطلاع برسانم چند روز قبل برای من هم چنین پیامی ارسال شد!!! پس هنوز افراد کلاه بردار زیادی هستند که بصورت هدفمند سوژه های خود را انتخاب میکنند ، بنابراین دوستان مراقب باشند و فریب سودجویان را نخورند .

ارسال جدید

روشی برای تشخیص کاربران انسانی از ماشین‌های خودکار.
اعداد در تصویر با صفحه کلید انگلیسی (EN) وارد شود

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید، نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مقاله یا مطلب بالا ارسال کنید.