لطفا منتظر بمانید...
تبلیغات

کشف 511 سکه عتيقه متعلق به دوره ساسانيان در کرج

سکه عتيقه متعلق به دوره ساسانيان در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز، از کشف تعداد 511 سکه عتيقه متعلق به دوران ساسانيان و دستگيری دو قاچاقچی اشياء عتيقه در گرمدره، کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دريافت گزارش های مردمی مبنی بر قاچاق و فروش اشياء عتيقه توسط افرادی در محدوده منطقه گرمدره، بلافاصله اکيپی از ماموران تجسس کلانتری 34 گرمدره تحقيقات اوليه خود را در خصوص صحت و سقم گزارش آغاز کردند.

وی افزود: در تحقيقات تکميلی مشخص شد، دو مرد 60 و 43 ساله که از قاچاقچيان سابقه دار اشياء عتيقه هستند اقدام به قاچاق و فروش مقادير قابل توجهی سکه های عتيقه در منطقه گرمدره کرج می کنند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران پس از شناسايی محل اختفاء متهمان و اطمينان از حضور آنها در مخفيگاهشان بلافاصله به منطقه مورد نظر اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن اطراف مخفيگاه، هر دو متهم را طی يک عمليات غافلگيرانه حين جابجايی سکه های عتيقه با خودروی سواری «روآ» دستگير کنند.

سردار کامرانی صالح با بيان اينکه متهمان از قاچاقچيان سابقه دار در امر خريد و فروش عتيقه هستند، گفت: متهمان در بازجويی های پليسی به جرم خود مبنی بر قاچاق اشياء عتيقه و سکه های قديمی اعتراف و اقرار کردند اين مقدار اشياء عتيقه را برای فروش به مشتريان خود از يکی از استان های مرکزی کشور وارد استان البرز کرده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه گفت: اموال مکشوفه پس از صورتجلسه در اختيار کارشناسان سازمان ميراث فرهنگی استان البرز قرار گرفت؛ هر دو متهم نيز به همراه پرونده تکميلی برای سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شدند.

 

منبع: مهر نیوز

نویسنده
تاریخ ارسال
بازدید 1314
/02012016-کشف-511-سکه-عتيقه-متعلق-به-دوره-ساسانيان-در-کرج.html
logo
سکه ها

کشف 511 سکه عتيقه متعلق به دوره ساسانيان در کرج

کشف 511 سکه عتيقه متعلق به دوره ساسانيان در کرج600337
فرمانده انتظامی استان البرز، از کشف تعداد 511 سکه عتيقه متعلق به دوران ساسانيان و دستگيری دو قاچاقچی...

دیدگاه ها

نقد یا نظری ثبت نشده است، شما اولین باشید

ارسال جدید

روشی برای تشخیص کاربران انسانی از ماشین‌های خودکار.
اعداد در تصویر با صفحه کلید انگلیسی (EN) وارد شود

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید، نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مقاله یا مطلب بالا ارسال کنید.