لطفا منتظر بمانید...
تبلیغات

جشنواره وب ایران: به سکه ها رای بدهید

هفتمین جشنواره وب ایران با حضور سکه ها

به عنوان یک وب سایت تخصصی با رویکرد فناوری، در پایگاه سکه ها همواره تلاش شده است در کنار ارتقای سطح کیفی مجموعه داری، به وجه کیفی سایت هم توجه شود. سادگی و راحتی استفاده به کمک فناوری و استانداردهای روز وب از اهداف همیشگی ما در پایگاه سکه ها بوده است. در این سایت تلاش گردیده بخش عضو پذیری و کاربری، سبد خرید و ثبت سفارش برای کاربران بسیار راحت و سریع باشد. همچنین منوهای دسترسی خلاصه و هدفمند چیده شود و...

البته ممکن است در این راستا کاستی هایی هم در سایت وجود داشته باشد که بدلیل محدودیت های حوزه مجموعه داری سکه نتوانیم همه توانمندی ها و خدماتی که قابل ارائه هست، را تقدیم نماییم. البته در تلاش هستیم این موانع را بزودی برطرف نماییم. و همچنین با کمک نظرات و پیشنهادات شما کاربران و عزیزان همراه ، کاستی ها و مسائل مربوط به سایت را مرتفع کنیم.

خواهشمند است با درج نظر ، پیشنهاد و انتقاد ارزشمند خود در پایین این صفحه، ما را در افزایش روند کیفی سایت و خدمات یاری فرمائید. اگر هم از کیفیت این خدمات رضایت دارید می توانید نظر مثبت خود را در صفحه رسمی ما در جشنواره وب ایران به صورت رای ثبت نمایید و باعث دلگرمی ما شوید.

صفحه رسمی ما در هفتمین جشنواره وب ایران

 

با سپاس

بخش توسعه و فنی پایگاه سکه ها

نویسنده
تاریخ ارسال
بازدید 1377
/05012015-جشنواره-وب-ایران-به-سکه-ها-رای-بدهید.html
logo
سکه ها

جشنواره وب ایران: به سکه ها رای بدهید

جشنواره وب ایران: به سکه ها رای بدهید
به عنوان یک وب سایت تخصصی با رویکرد فناوری، در پایگاه سکه ها همواره تلاش شده است در کنار ارتقای سطح کیفی مجموعه...

دیدگاه ها

*****
ضمن تشکر از مدیریت سایت وزین سکه ها . ازانجاییکه که برای علاقمندان وکلکسونرها در ایران وایرانیهای مقیم کشورهای اروپایی و امریکایی بسیار جذاب و اثربخش میباشد وسوالات هرگونه نیازهای خود را در زمینه سکه مرتفع میسازند .
امیدوارم همیشه پایدار وموفق باشند. .

ارسال جدید

روشی برای تشخیص کاربران انسانی از ماشین‌های خودکار.
اعداد در تصویر با صفحه کلید انگلیسی (EN) وارد شود

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید، نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مقاله یا مطلب بالا ارسال کنید.