لطفا منتظر بمانید...

شرایط عمومی ضمانت و بازگرداندن کالا

استفاده کاربران از کلیه خدمات ارائه شده در سایت سکه ها (از جمله بخش حساب کاربری، تخفیف ها، پرسش و پاسخ، نقد و نظر، تصاویر و محصولات) منوط به قبول شرایط و ضوابط حاکم بر سایت سکه ها می باشد. از این رو همه کاربران یا مشتریان در استفاده از تمام یا بخشی از آن امکانات، پذیرای شرایط و قوانین ذیل خواهند بود. و استفاده از سایت به منزله توافق ایشان با این ضوابط است.

تغییر یا بروز رسانی بخش یا کل شرایط ذیل برای فروشگاه سکه ها محفوظ است.

 

شرایط تعویض و استرداد کالا

1- کالای دریافتی مورد قبول مشتری نباشد (انطباق نداشتن کالا با جزئیات آن در سایت، معیوب بودن کالا و...)

2- غیر اصل بودن کالا (سکه و مدال)

3- آسیب دیدگی در زمان حمل

 

1. 7 روز ضمانت ارجاع کالا (ویژه سایت سکه ها) 

مشتری پس از دریافت کالا، بمدت 7 روز فرصت دارد تا کالای دریافتی را به هر دلیلی پس بفرستد. مشتری می تواند سریعاً مراتب را از طریق تلفن تماس 01135331590 اطلاع دهد و پس از هماهنگی کالا را مرجوع نماید. تنها هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و پس از تایید بخش فروش، فروشگاه سکه ها مبلغ سفارش یا کالا را به حساب مشتری واریز می کند.

تذکر: لازم به ذکر است کاور منقش به آرم یا نشان سکه ها نباید باز شود. در صورت باز شدن کاور سکه یا مدال با نشان "www.sekeha.com" ضمانت ارجاع سکه ها "کان لم یکن" می گردد و هیچ مسئولیتی پذیرفته نخواهد بود.

 

2. تضمین اصالت سکه یا مدال : بدون محدودیت زمانی (اختصاصی سایت سکه ها)

اصالت سکه ها و مدال های سایت سکه ها توسط کارشناسان مربوطه تایید گردیده است. اما هر زمان، کارشناس معتبری تشخیص بدهد سکه یا مدالی که مشتری از سایت سکه ها دریافت کرده اصل نیست، (در شرایطی که کاور منقش به آرم سکه ها باز نشده باشد) و این موضوع ثابت گردد. فروشگاه سکه ها تمامی مسئولیت باز پس گیری کالا و تقبل ضرر احتمالی مشتری را بدون محدودیت زمانی می پذیرد.

 

3. آسیب دیدگی در زمان حمل

سکه ها در بسته بندی کالا از لوازم ایمن، استاندارد و مورد تایید شرکت پست جمهوری اسلامی استفاده می کند تا کوچکترین آسیبی به کالا در هنگام حمل وارد نگردد. اما در صورتی که تغییر شکل، پاره شدگی و بازشدگی در بسته بندی کالا مشاهده نمودید، تاکید می شود به هیچ عنوان کالا را از مامور پست تحویل نگیرید. قطعاً هنگام حمل بسته دچار آسیب شده است و شرکت پست به عنوان امانت دار متحمل هرگونه خسارت وارده خواهد بود. لطفا پس از مشاهده این مورد سریعاَ با شماره تلفن 01135331590 تماس حاصل نمایید و مراتب را اطلاع دهید تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.

 

شرایط بالا در تاریخ 1395.04.28 بروز رسانی شده است.