لطفا منتظر بمانید...
تبلیغات

سری ترکیبی یادبود سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

سری ترکیبی یادبود سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایرانسری ترکیبی یادبود سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایرانسری ترکیبی یادبود سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایرانسری ترکیبی یادبود سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایرانسری ترکیبی یادبود سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایرانسری ترکیبی یادبود سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
توجه
ایران آنتیک
جهت خرید کالاهای مشابه این کالا روی تصویر زیر کلیک نمایید و از محصولات کلکسیونی و لوازم جانبی آن دیدن فرمائید.

فروشگاه تخصصی سکه ایران آنتیک

توضیحات

این سری از مدالهای یادبودی در سه اندازه یک ، دو و نیم و پنج یادبود، از جنس نقره و در سه طرح متفاوت توسط بانک مرکزی ضرب و عرضه گردیده است.

کیفیت مدالها بانکی می باشد.

دارای جعبه فابریک می باشد.

یک یادبود : عیار 999 ، وزن 4.95 گرم ، قطر 22.2 میلیمتر

دو و نیم یادبود : عیار 999 ، وزن 12.50 گرم ، قطر 29.6 میلیمتر

پنج یادبود : عیار 999 ، وزن 24.95 گرم ، قطر 39.8 میلیمتر

نظرات کاربران
*****
با سلام قصد خرید این مدال هارو داشتم با توجه به تصویر گویا دو رنگ مختلف مدال یکی به رنگ طلایی و دیگری به رنگ نقره ای وجود دارد.آیا می شود فقط یک رنگ از آن ها رو خرید؟در این صورت قیمت آن چقدر می شود با تشکر

پاسخ:
هر سه مدال ، نقره ای رنگ می باشند. اگر در تصویر اول طلایی بنظر می رسند انعکاس نور می باشد. لازم به ذکر است نقره خالص در اثر عوامل طبیعی مانند هوا و رطوبت تغییر رنگ می دهد.
*****
با سلام به شما عزیزان و مثل همیشه تبریک بابت سایت خوبتان، من تصمیم دارم که این سری را خریداری کنم اما با توجه به اینکه جعبه مدال ها معیوب میباشد میخواستم بپرسم که امکان دارد که هر کدام از این مدال ها را در کاورهای خودتان که مزین به مارک سکه ها است قرار دهید و ارسال نمایید؟ پیشاپیش از شما کمال تشکر را دارم.


پاسخ:
کلمه معیوب به اشتباه عنوان شده است، جعبه فقط دارای آسیب دیدگی است. متاسفانه کاور مناسب برای سایز پنج یادبود موجود نمی باشد.

ارسال جدید

روشی برای تشخیص کاربران انسانی از ماشین‌های خودکار.
اعداد در تصویر با صفحه کلید انگلیسی (EN) وارد شود

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید، نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مقاله یا مطلب بالا ارسال کنید.
برچسب ها
خالی