لطفا منتظر بمانید...
تبلیغات

بروز رسانی لیست قیمت های پیشنهادی

بروز رسانی قیمت ها

به اطلاع عموم کاربران و مشتریان گرامی می رساند، کلیه قیمت های پیشنهادی سایت سکه ها تا پایان دوره پهلوی اول بروز رسانی گردیده است.

بزودی دو دوره باقی مانده، یعنی پهلوی دوم و جمهوری اسلامی ایران هم به ترتیب بروز خواهند گردید.

 

 

با سپاس

سید مهدی موسوی

مدیریت راهنمای سکه های ایران

نویسنده
تاریخ ارسال
بازدید 2758
/25072016-بروز-رسانی-لیست-قیمت-های-پیشنهادی.html
logo
سکه ها

بروز رسانی لیست قیمت های پیشنهادی

بروز رسانی لیست قیمت های پیشنهادی800600
به اطلاع عموم کاربران و مشتریان گرامی می رساند، کلیه قیمت های پیشنهادی سایت سکه ها تا پایان دوره پهلوی اول...

دیدگاه ها

*****
در سایت سکه ها هرچند وقت یکبار قیمتها بروزرسانی میشود
*****
سلام
چرا لیست برخی سکه ها ناقص هستند و همه سکه ها را ذکر نکردید
مثلاً دوهزار دینار 1299 با B و یا دوقران ناصرالدین شاه که در هر دو نوع تاریخ زیر برگ و بین پاهای شیر دارای واریته یک تاج و دو تاج میباشند
*****
چرا بعضی از سکه ها کاهش قیمت هم داشته! مثلا ۱ ریال دماوند ۱۳۷۶ از یک میلیون تومن به ۴۰۰ هزار تومن هم رسیده. اما قیمت سایت درسته و بیشتر جاها همین قیمت هاست
*****
با سلام خدمت دست اندرکاران سایت سکه ها و آقای علی عمادی عزیز
جسارتا از نوشته شما اینگونه برداشت کردم که باید قیمت سکه ها را پایین بیان کرد و یا افزایش نداد، تا قیمت آنها افزایش نیابد. اما بر خلاف گفته خود شماست که نوشته اید با افزایش عرضه یک سکه، قیمت آن کاهش می یابد، حالا وقتی تقاضا برای سکه ای افزایش دارد باید قیمت آن ثابت بماند و یا کاهش داشته باشد؟ یا اینکه دوستان قیمت آن را پایین بنویسند تا افزایش نیابد؟
من لیست قیمت های جدید سایت رو دیدم بعضی از سکه ها کاهش قیمت داشت بعضی هم افزایش و خیلی از قیمت ها هم ثابت بود. و به نظر من این قیمت های سایت سکه ها به واقعیت خرید و فروش مجموعه داران حرفه ای خیلی نزدیک است.
*****
کدوم سکه ارزون شده ؟
ما که هر قیمتی رو دیدیم افزایش داشته
*****
با درود دوباره
جهت اطلاع دوست بزرگوار رضا مهیانی
در تمام دنیا و مجموعه داری حرفه ای گاهن پیش میاد که با عرضه ی بیش از حد سکه ای خاص. سکه ی کمیاب و گران قیمت و میلیونی در عرض یک شب به سکه ای بی ارزش تبدیل میشه.
جهت اطلاع شما دوست بزرگوار از چگونگی سقوط سکه های میلیونی دو مثال خواهم گفت.
در شاهنشاهی ارشکانیان چندین کشور و سرزمین همواره استقلال خود را در قلب این امپراطوری نگه داشتند و سامانه ضرب سکه و قانون خود را پیش بردند
دو نمونه از این حکمرانی های
((پرسی ها یا پرسیس ها در استان فارس و نواحی شاخاب پارس و بوشهر و کرمان))
(( کامناسکیرها یا کمنسکیرها یا خاندان خزانه داران در نواحی غربی ایلام و خوزستان ))
کامناسکیرها از سکه های بیشماری در اوزان مختلف استفاده میکردند که مشهورترین انها سکه های 16 گرمی نقره با نقش کامناسکیر پانزدهم و ملکه آنزانزه هست. حداقل قیمت این سکه بر پایه 16 هزار دلار امریکا بسته میشد یا 55 میلیون تومان. تا به یکباره در کردستان گنجینه ای بسیار بزرگ از انواع سکه های ارشکانی توسط سودا گران کشف شد که سکه های زیادی از خاندان کامناسکیرها و ملکه هم در ان موجود بود. بقدری این سکه ها به بازار تزریق شد که ظرف کمتر از یکماه سکه نقره کامناسکیر و ملکه آنزانزه به زیر 3 میلیون تومان سقوط کرد و هیچ گاه دوباره بالا نرفت.
دوم
سکه مشهوری از یکی از پادشاهان محلی پرسی ها یا پرسیس ها به نام "هوبرز" ان هم 16 گرمی نقره به ارزش تقریبی 40 هزار دلار امریکا یا 140 میلیون تومان برای هر سکه در دست مجموعه داران جاخوش کرده بود. تا اینکه گنجینه ای بزرگ از این سکه و پدر وی در استان فارس توسط سوداگران کشف گردید و باز هم کمتر از یکماه قیمت این سکه نایاب به زیر 5 میلیون تومان سقوط کرد و سرانجام این سکه بخاطر فراوانی از دور معاملات و مجموعه داری حذف گردید.
از این دست صدها نمونه میتوان گفت که چگونه سکه ای با قیمت گزاف و ملیونی یکشبه به هیچ تبدیل میشه.
با سپاس دوباره
*****
من که هیچ جای دنیا ندیدم یک سکه خیلی گرون و کمیاب و میلیونی یهو ارزون بشه! حداقل تو مجموعه داری که اینجوری نبوده عزیزم
*****
با درود
بنده فکر میکنم در این زمان که نه تنها اوضاع اقتصادی بسیاری از هم میهنانمان نابسامان است بلکه هر روز بی سامانی اقتصادی غوغا میکند. این کار شما نه تنها پیشنهاد نیست بلکه گران کردن بی جهت اقلامی خاص و اب به اسیاب ریختن عده ای گران فروش فرصت طلب هست . که با این بهانه که شما مرجع فلان هستید هر کاری از دستشان بر بیاید انجام دهند.
خلاصه میکنم
به نظر من تجدید نظر کنید.
در پناه خدا

ارسال جدید

روشی برای تشخیص کاربران انسانی از ماشین‌های خودکار.
اعداد در تصویر با صفحه کلید انگلیسی (EN) وارد شود

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید، نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مقاله یا مطلب بالا ارسال کنید.